Sunday, April 17, 2016

Альбом для маленькай Верачкі

То было каханне з першага погляду)) Верачка, дачушка маіх харошых сяброў і мая муза..толькі пабачыла гэтага анелка, вырашыла, што хачу для яе альбомчык..
склаўся дужа хутка, проста на адным выдыху..тут, мабыць, і натхненне чалавекам гэтым маленькім, і настрой, і зноўку ж мая любімая папера Каралікі))
альбом памерам 20х23, вокладка мяккая, лісты замацаваныя на кольцы.. асобны дзякуй Сусвету і людзям, якія прыдумалі гэтыя вінты для замацавання, бо што я толькі не прыдумляла раней, каб быў прытойны выгляд)))
увогуле альбом атрымаўся калякі-малякі, даволі яркі і непасрэдны))
далей шмат здымкаў..



Асобна шчэ пра паперу Каралікі, яна спалучаецца паміж сабой проста неверагодна! тут у мяне і Васількі, і Домик в деревне, и Мамина звездочка, и Маленький звездочет, и Summer love..








Дзякуй, калі дагледзелі))

6 comments:

  1. Чароўны! Прабач, Надзейка, але гэтым разам не магла адарвацца ад фотаздымкаў, афармленне старонак адышло на другі план, іх і не заўважыла. ))) Цудоўны фон для цудоўных момантаў.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Дзякуй)))) Верачка -муза, я ж кажу)

      Delete
  2. Потрясающе! Поражаюсь, как можно взять все коллекции бумаги, смешать и сделать вот такое великолепие) Сколько тут коллекций (даже не начинала считать)), но все так сочетается и так к месту... невообразимо красиво!!!
    Пошла еще разок полюбуюсь)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Спасибо))) а коллекции ж на самом деле миксуются просто супер!! Каралики рулят ;)

      Delete